Niemiecki inżynier, twórca Trabanta. Gdy w 1957 r. pierwsze trabanty P50 schodziły z taśmy fabryki Sachsenring Automobilwerke w Zwickau w NRD, Lang, jej dyrektor, był przekonany, że pod względem technologicznym o siedem lat wyprzedzają zachodnioniemieckiego Volkswagena garbusa. Lang uważał, że tę przewagę uda mu się jeszcze powiększyć. Nad ulepszaniem Trabanta pracował w Zwickau do lat 80. Obronił nawet doktorat poświęcony produkcji samochodów. Gdyby władze NRD chciały go posłuchać, to mały samochód o plastikowej karoserii (w ten sposób NRD oszczędzała blachę) może faktycznie mógłby konkurować z zachodnimi autami. Tak się nie stało. Opracowany w drugiej połowie lat 60. kolejny typ Trabanta oznaczony numerem 601 produkowano nieprzerwanie aż do zjednoczenia Niemiec. W sumie powstało ich 3 mln.